Review Logo Gratis verzending vanaf €75 *
Review Logo ECO Friendly
Review LogoSnelle levering uit voorraad
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Review Logo Gratis verzending vanaf €75 *
    Review Logo ECO Friendly
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    In onze kennisbank kan je veel handige informatie vinden!In onze kennisbank kan je veel handige informatie vinden!Lees meer

    Pakket niet ontvangen?

    Wat moet ik doen als ik mijn pakket nog niet heb ontvangen? 

    Wil je meer te weten komen over de huidige bezorgstatus van je bestelling? Je kunt de bezorgstatus van je bestelling eenvoudig volgen via de Track en Trace link.
     
    We streven er altijd naar om je bestelling binnen onze standaard bezorgtijden te leveren, maar soms kunnen onverwachte factoren tot vertraging leiden. Als je jouw pakket niet binnen onze standaard bezorgtijden hebt ontvangen, volg dan onderstaande stappen op.
     
    Oplossing

    1. Controleer de leveringstijden voor het artikeltype van jouw bestelling. Als je bestelling samengestelde artikelen bevat, kan de bezorging 1 - 2 werkdagen langer in beslag nemen.

    2. Je kunt de status van je bestelling controleren door naar de track en trace te gaan.
     
    3. Bekijk de bezorgstatus van je bestelling in onderstaande tabel. Hier zie je in welk stadium je bestelling zich bevindt en wat je in elk stadium kunt doen.
     

    Bezorgstatus

    Oplossing
    Bestelling heeft de status 'Geannuleerd of in afwachting van betaling'.

    Je bestelling kan geannuleerd of nog niet verzonden zijn omdat: Het kan zijn dat de betaling niet tijdig is ontvangen of nog niet volledig is afgerond. Neem contact met ons op.

    Bestelling staat vast op de status 'Bestelling betaald'.

    Het kan zijn dat het artikel dat je hebt besteld niet meer op voorraad is. Neem contact met ons op. Als het artikel niet op voorraad is, wordt het artikel voor u besteld. 

    Bestelling heeft de status 'Bestelling verzonden’.  De trackingscode staat vast op de status 'Wordt bezorgd' of enige voorafgaande status.

    De trackingscode staat vast op de status 'Wordt bezorgd' of enige voorafgaande status. Je bestelling heeft ons magazijn verlaten en is nu in handen van de koerier. Neem contact met ons op.

    Bestelling heeft de status 'Bestelling verzonden'. De trackingscode heeft de status 'Bezorgd' maar het pakket is niet geleverd.

    Neem contact met ons op. Het kan zijn dat we om een bewijs van levering vragen.

    Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar de status van de trackingscode op de website van de koerier geeft 'Bezorgd' aan.

    Neem contact met ons op. Het kan zijn dat we om een bewijs van levering vragen.
    Ik heb een pakket ontvangen, maar het is niet compleet.

    Het kan zijn dat je artikelen in afzonderlijke pakketten zijn verstuurd. Als je geen tweede pakket ontvangt, neem dan contact met ons op.

    Bel ons

    We helpen je graag verder

    085 1052049

    E-mail

    We helpen je graag verder

    [email protected]

    Qub LED Railverlichting

    Bedrijvenpark Twente 322E
    7602 KL Almelo
    Nederland Bekijk op Google Maps

    BTW: NL 861651017 B01
    KVK: 80371450